بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها

با توجه به تمام مشخصاتی که برای انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب گیم باید در نظر گرفت، در این جا ما طیف گسترده ای از لپ تاپ های بازی را برای یافتن بهترین دستگاه ها در تجارت، آزمایش عملکرد نسبت به مشخصات پیشنهادی، کارایی در طراحی و دما، و ارزش کلی به نسبت بودجه ای که باید در نظر گرفته شود را جمع آوری کرده ایم. این لپ تاپ با وزن کمتر از 4 پوند یکی از سبک ترین لپ تاپ های 15 اینچی است که می توانید خریداری کنید. لپتاپ گیمینگ مدل Nitro 5 یک رقیب میان رده در بین بهترین لپتاپهای گیمینگ موجود در بازار است. لپتاپ دل وسترو 3500 یکی از مدلهای جدید وسترو سری 3000 دل است که از نظر ظاهری بدنه، بسیار زیبا طراحی شده است.

کیفیت و قدرت گرافیک نیز در انواع بهترین لپ تاپ گیمینگ موثر است که در این لپ تاپ، حجم گرافیک 8 گیگ و نوع آن نیز Nvidia مدل RTX 2070 است. خیر. لپ تاپ های گیمینگ به دلیل دارا بودن توان پردازشی بالا، سخت افزارهای اختصاصی و سیستم عامل خاص برای کارهای مهندسی و محاسبات پیچیده و کارهای ویرایشی تصاویر مناسبند. این سری از لپ تاپهای اچ پی دارای قدرت سخت افزاری بالا، طراحی زیبا و بدنه مقاوم هستند. طراحی این مدل بسیار نازک و باریک است و زیبایی ظاهری مطلوبی به این مدل بخشیده است. در نتیجه یک انتخاب عالی برای گیمری است که دائما در حال حرکت است.

امروزه لپ تاپ های گیمینگ کیفیت عالی برای انجام بازیهای روز دنیا را دارند. زمانی که در خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ خود به درستی گام بر میدارید، برای نگهداری فایلهای حجیم بازیهای گرافیکی سنگین هیچ محدودیتی نخواهید داشت. Alienware M15 R7 این جاست تا خط میان رده لپ تاپ های لوکس را به استاندارد های سال 2022 برساند. اولین گزینه در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022، لپ تاپ Razer Blade 15 (2022) است. MSI Stealth 15M یکی از جدیدترین های رو به رشد بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 است که به راحتی می توان آن را حمل کرد و مجموعه ای از مشخصات برتر و جذاب را در یک شاسی جمع و جود گردآوری کرده است. نسخه جدید Zephyrus G14 برای سال 2022 بار دیگر با مشخصات متعادل و عملکرد عالی خود در بازی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. لپ تاپ ROG Strix G15 G512LW-BB دارای یک پردازنده اینتل نسل دهم Core i7 با 8 هسته پردازشی است که فرکانس کاری شگفت انگیز حداکثر 5 گیگاهرتزی دارد. این بدان معنی است که با توجه به نیاز و تجربه بازی خود می توانید برای خرید تجهیزات و ارتقای سیستم، برای مثال خرید کارت گرافیکی از بروزکالا ، تصمیم بگیرید.

با این حال شاید این لپ تاپ چیزی نباشد که بتوان به همه و برای هر کاربردی آن را پیشنهاد کرد. با این حال یکی از نکات جذاب در خصوص این لپ تاپ سایز 14 اینچی آن است. عملکرد هم در بازی و هم در کارهای کلی با توجه به قیمت خوب است و تمام ویژگی هایی که ما از لپ تاپ های بازی انتظار داریم، در این مدل وجود دارند. با این حال رایج ترین و ایده آل ترین سایز برای یک لپ تاپ گیمینگ خوب، لپ تاپی با صفحه نمایش 15 اینچ است. از نظر مشخصات فنی، تایوانیها کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا را برای سری TUF FX505 در نظر گرفتهاند.

در MSI GF63 Thin 9SCXR میتوانید 1 ترابایت فضای هارد دیسک را در کنار 128 گیگابایت فضای SSD را داشتته باشید. خصوصا این که با وجود یک شاسی 17 اینچی اجزای دستگاه فضای بیشتری برای تنفس دارند و همچنین وجود یک سیستم خنک کننده عالی، قدرت کارت گرافیک دستگاه را بهبود نیز می بخشد. این پنل 15.6 اینچی نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد و در این مدل دیگر خبری از نرخ نوسازی 144 یا 120 نیست که این موضوع با توجه به قیمت کاملا منطقی است و یک لپ تاپ گیمینگ اقتصادی الزامی به استفاده از نرخ نوساز بالاتر از 60 هرتز ندارد. دل G15 قرار نیست دنیای بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به آتش بکشد، اما حداقل یک انتخاب قابل اعتماد برای همراهی بازی است. در این سیستم بازی های اکشن با سرعت های بسیار بالاتر بدون هیچ مشکلی اجرا می شوند. این لپ تاپ با پردازنده 8 هستهای و سرعت کلاک پایه 3.2 گیگاهرتز تمامی دستورات را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد. واقعا کدام لپ تاپ برای بازی بهتر است ؟ AMD Ryzen 6900HS یکی از برترین تراشه های سری Ryzen 6000 AMD است ( البته بهترین و درخشان ترین آن نیست ) که یک پردازنده هشت هسته ای را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا باید نگران این باشم که چه CPU در لپ تاپ گیمینگ به کار رفته است؟ خصوصا این که دنیای بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال های اخیر ( و به طور کلی دنیای رایانه های شخصی) به سرعت در حال تغییر کردن است. چرا که امروزه فضای ذخیرهسازی نه تنها در رایانهها، بلکه حتی در گوشیهای هوشمند هم بسیار مهم شده است. حتی اگر بهترین لپتاپ مناسب بازی سال ۲۰۲۱ را خریداری کنید. طراحی لپتاپ HP 250 G8بسیار جذاب بوده و رنگ خاکستری آن طرفداران بسیار زیادی دارد. صفحه کلید و تاچ پد سیستم نیز طراحی بی نظیری دارد و در خصوص پورت نیز لپ تاپ چیزی کم ندارد.

نکته مهم در خصوص مدل 2022 این لپ تاپ این است که صفحه نمایش 14 اینچی آن با نسبت تصویر 16:10 نسبت به پنل های قبلی 16:9 بزرگ تر شده است. همیشه به تولید لپ تاپ های با کیفیت معروف بوده است. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022، لپ تاپ Dell G15 است. چیزی که این پرچم دار لپ تاپ های گیمینگ را بسیار چشم گیرتر می کند این است که این قدرت باور نکردنی را در یک شاسی نازک و جذاب قرار می دهد و ظاهر این دستگاه بر خلاف این همه قدرت و سخت افزار قوی، بسیار ظریف و خاص طراحی شده است.

این کارت آخرین قیمت یک نوت بوک تازه کار نیست، بنابراین لپ تاپ پیشنهادی ما برای کسانی که به بیشترین قدرت نیاز دارند Rag Strix G15 G513QY-A است. Asus ROG Strix Scar 17 آخرین گزینه در لیست معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 است که به بررسی آن می پردازیم. با وجودی که شاید دستگاه های قوی تر و پر سر و صداتری در بین لپ تاپ های مناسب گیم وجود داشته باشد، اما با این حال G15 یک ابزار همهجانبه عالی است و خصوصا برای بچه هایی که تازه می خواهند پا به دنیای گیم بگذارند، می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 باشد.

این لپ تاپ می تواند در عین این که یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لیست محسوب می شود، یکی از سبک ترین های لیست نیز باشد. سلام وقت بخیر آقای سمامی بین چندین لپ تاپ با مشخصات تقریبا یکسان کدوم برند و سری رو شما ترجیح میدید ؟ این مدل با یک نوار RGB چشمک زن یکی از زیباترین و در عین حال بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. این یکی از دلایلی است که اینتل تراشه های Tiger Lake H35 خود را عرضه کرده است. کمی در ایران نام گارانتی و پشتیبانی معتبر برای قطعات خدشه دار شده است اما در سرتاسر دنیا، شرکتها برای کالاهای خود گارانتیها و ضمانتهای بدون قید و شرطی را ارائه میدهند.

این لپتاپ گیمینگ ایسر از پردازنده اینتل Core i7 11800H استفاده میکند که از پردازندههای نسل یازدهم این کمپانی شناخته میشود. لپتاپ گیمینگ ایسر دارای سه پورت USB 3، یک Type-C، پورت HDMI و شبکه است. تمامی لپ تاپ های موجود در بازار کاربرد و مخاطب یکسانی ندارد و هر کدام از مدل ها به جهت انجام کارهای مختلف و برای کاربران متفاوت طراحی و تولید شده است. Alienware m17 R3, Razer Blade 15 (2020), Asus ROG Zephyrus G14, بهترین لپتاپ های گیمینگ این سه لپ تاپ به همراه مدل های دیگر جزء بهترین ها هستند که ما در این مقاله به معرفی و بررسی آن ها پرداخته ایم.