سندر کنترلر TS802 | asilight

علاوه بر موارد ذکر شده امکانات قابل استفاده و مهم دیگری نیز دارد که بیان می شود. Linsn rv908 توسط نرم افزار led set کانفیگ یا برنامه دهی می شود .نرم افزار ال ای دی ست را می توانیذ از صفحه دانلود نرم افزار های لینسن دانلود و استفاده نمایید . پورت های A و B کارت گیرنده را می توان هر دو به عنوان درگاه ورودی یا خروجی استفاده کرد.

کنترلر HD-W00

سندر کنترلر TS802 | asilight

برنامه شناسایی هوشمند می تواند هر نوع حالت اسکن و هر نوع روند سیگنال انواع بردهای درایو دو رنگ، تمام رنگی (پیکسل واقعی و مجازی) را تشخیص دهد و میزان دقت آن 99٪ است. در مقایسه با نسل قبل، نسل هشتم دارای تمام ویژگی های نسل هفتم است. علاوه بر این، نسل هشتم کاراتر، قوی تر، پایدار تر و قابل اطمینان تر است.

رسیور HD-R512

برای تلویزیون شهری می توانیم کارت سندر را درون ویدیو پروسسور قرار دهیم و ورودی های مختلف تصویر را به ورودی ویدیو پروسسور متصل کنیم و با دکمه های روی دستگاه (یا نرم افزار) انتخاب کنیم که کدام تصویر ورودی بر روی تلویزیون نمایش داده شود. هم می توانیم از خروجی HDMI کامپیوتر استفاده کنیم و هم می توانیم از دستگاه های پخش ویدیویی بدون کامپیوتر استفاده کنیم. ویدیو پروسسور به صورت اتومات رزولوشن تصویر ورودی را به روزولوشن تلویزیون شهری تبدیل می کند. برد کنترلر HD-U61 برد گرافیکی برای تابلو روان تک رنگ 2 سطر هاب 12 و یک سطر هاب 8 نرم .. این سند رکارت از 210 رنگ پشتیبانی میکند البته برای پشتیبانی از ایت تعداد رنگ شما نیاز به ویدیو پروسسور هایی با 30 بیت TTL استفاده کنید. برد کنترلر HD-U63 برد گرافیکی برای تابلو روان تک رنگ 8 سطر هاب 12 4 سطر هاب 8 ..

کنترلر HD-D35

در هنگام خرید و ثبت نهایی سفارش به قیمت نهایی و تعداد محصول انتخاب شده توجه فرمایید . بدلیل نوسان قیمت ارز قیمت نهایی محصول ممکن است با قیمت درج شده در صفحه نخست متفاوت باشد. به فروشگاه ما خوش آمدید هم اکنون می توانید وارد حساب خود شوید و یا حساب جدید باز نمایید.

رسیور rv908 شرکت لینسن دارای 12 عدد پورت خروجی هاب 75 (16 پین) می باشد که برای ماژول رنگی مورد استفاده قرار می گیرد . تعداد گروه های ارتباطی یا data group این ماژول 24 می باشد که متناسب با نوع ماژول می توان تغییر داد. TS802فرستنده فول کالر است و می تواند پیکسل واقعی، پیکسل مجازی، فولکالر (تمام رنگی)، دو رنگ و صفحه نمایش تک رنگ را کنترل کند.

  • کاربران همچنین می توانند از یک کامپیوتر با دو کابل شبکه برای کنترل نمایشگر استفاده کنند، زمانی که یکی از آنها از کار افتاده باشد، دیگری به طور خودکار از آن استفاده می کند و باعث می شود نمایشگر همیشه به طور لینسن | LINSN معمول کار کند.
  • در صورت نیاز به ارتقاء برنامه کارت دریافت، کافیست پاور نمایشگر را باز کرده و از طریق Led Studio ارتقا دهید، نیازی به حذف کارت دریافت از صفحه نمایش نیست.
  • عملکرد تنظیم خودکار سطح روشنایی 256 می تواند تنظیم روشنایی صفحه نمایش را کارآمدتر کند.
  • محصولی جدید با قابلیت های بهتر از شرکت لینسن که به مراتب خیلی بهتر از ورژن قبلی یا همان مدل TS802D است.