عرضه راکت موبایل یاب ویژه مدارس-فیار | zoomfing

می توانید سوئیچ سه حالته را بنا به نیاز جا به جا کنید (به سمت بالای دستگاه صدای بیپ، وسط خاموش و به سمت پایین حالت ویبره) در صورت قرار دادن سوئیچ بر روی صدا و یا ویبره، چراغ روشن و لرزش کوتاهی صورت می گیرد. بله دوست عزیز قابلیت شناسایی انواع فلزات و کیت های الکترونیکی را دارا می باشد . بر روی موبایل یاب مدل MD 300 A یک کلید سه حالته وجود دارد که شما میتوانید با تغییر وضعیت از سه حالت آن استفاده کنید . موقعیت زنگ هشدار را به موقعیت ارتعاش تغییر دهید، کف دست باید ارتعاش را حس کند و صدای زنگ هشدار نخواهد داشت.

  • فلزیاب های دستی برای شناسایی اقلام مشکوک که حاوی اجزای فلزی مانند سلاح یا کالای قاچاق غیرقانونی هستند طراحی شده اند .
  • دوست عزیز میتوانید توضیحات محصول ,d 300 بررسی بفرمائید ، موبایل یاب خوبی برای مدرسه است .
  • دستگاه راکت موبایل یاب که با نام های راکت بازرسی و راکت فلزیاب شناخته می شود.

فروشگاه اینترنتی پروژکتور پرایس (ProjectorPrice.ir) در سال ۱۳۹۷ در مشهد آغاز به کار نموده است و در زمینۀ فروش آنلاین ویدئو پروژکتور، برد هوشمند، کیت هوشمند، لوازم جانبی ویدئو پروژکتور، محصولات تعاملی لمسی، ویژوالایزر، میکروسکوپ های آموزشی و… فعالیت می کند. راکت فلزیاب و موبایل یاب Metal Detector MD-300 وسیله ای است برای بازرسی های امنیتی که در جاهای مهم مانند گمرک، موسسات تولیدی، مکان های آزمون و امتحان، استخرها، فرودگاه ها، پادگان های نظامی، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. برای راکت بازرسی بدنی کنکور پیشنهاد ما مدل md 300 است که جزو بهترین راکت های بازرسی بدنی دسته بندی می شود . راکت موبایل یاب MD 300 یکی از پرفروش ترین راکت های موبایل یاب است که در ایران آمار بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد راکت موبایل یاب و به خصوص مدل MD 300 مصرف بسیار کم باطری آن است به طوری که شما برای استفاده از راکت موبایل یاب نیاز نیست که همیشه به دنبال شارژر بگردید !

آشنایی با نحوه عملکرد راکت موبایل یاب

دقت کنید در حالت آزمایش غیر فلز، ابتدا ردیاب صدای زنگ هشدار نمی دهد زیرا تنظیم حساسیت کارخانه ای ردیاب با استفاده از یک عدد سکه و از فاصله ی 5 سانتی متری صورت گرفته است. دوست عزیز میتوانید توضیحات محصول ,d 300 بررسی بفرمائید ، موبایل یاب خوبی برای مدرسه است . بله دوست گرامی در زمان استفاده از موبایل یاب شما به راحتی میتوانید دستگاه را شناسایی کنید . همچنین موبایل یاب مدرسه باید از وزن مناسبی برخوردار باشد تا در استفاده ی طولانی مدت باعث خستگی دست نیروی حراست و انتظامات نباشد . حتما دستگاه همیشه فول شارژ باشد چون تاثیر بسیار زیادی در حساسیت و شناسایی قطعات فلزی در بدن دارد. البته لازم به ذکر است که این دستگاه ها باید قیمت بالاتری را داشته باشند که انطباق گستر سپهر از این بابت تضمین قیمت و کیفیت دارد و خیال مشتریان عزیز را از این بابت جمع می کند.

ویژگی های دستگاه موبایل یاب

عرضه راکت موبایل یاب ویژه مدارس-فیار | zoomfing

در صورتی که یک قطعه الکترونیکی در محدوده میدان مغناطیسی راکت بازرسی قرار بگیرد،فلزیاب به این مورد عکس العمل نشان داده و آلارم به صدا در می آید. در راکت بازرسی بدنی هر چقدر میدان الکترومغناطیسی که به وجود می آید، زیاد باشد، شناسایی قطعات و لوازم فلزی دقیق تر انجام می گیرد. امروز اکثر سازمان ها از راکت موبایل یاب استفاده بیشتری می کنند، چرا که این راکت علاوه بر شناسایی موبایل حتی در حالت خاموش، امکان تشخیص انواع فلزات آهنی یا غیرآهنی رو دارند.

تفاوت تکنولوژی های تولید تصویر در ویدئوپروژکتور

امکان خرید حضوری دستگاه گوشی یاب مدارس در محل شرکت در تهران وجود دارد. چرا که راکت های بازسی فلزیاب هستند، نه سیگنال یاب و به راحتی انواع گوشی را حتی اگر خاموش باشد، تشخیص می دهند. درصد زیادی از قطعات تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل از فلزات مختلف تشکیل شده است و به همین دلیل این تجهیزات به راحتی توسط راکت های بازرسی بدنی فلزیاب شناسایی می‌شوند.