ساعت بن تن پروژکتوری سخنگو

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه با حضور مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در شهرستان ملکان، از حیدر گلی فعال فرهنگی دغدغه مند که به مرد کتابدار معروف است، بهترین ساعت های بن تن قدردانی شد. رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مبارکه ادامه داد: یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان با همکاری نیروهای انتظامی مبارکه، حفاران غیرمجاز را دستگیر کردند و این مجرمان، به منظور طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه به نقل از روابطعمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، ولیالله رهبری امروز بااعلام کشف یک خمره ساسانی در مبارکه، گفت: روز گذشته طی دریافت گزارشی از دوستداران میراث فرهنگی منطقه مبنی بر حفاری غیرمجاز، یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان سریعاً به محل اعزام شد.

خرّم که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت می باشد؛ مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سالهای ابتدایی دهه هفتاد در استانهای آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استانها را در کارنامه دارد. قیمت ساعت بن تن چنده تولید محصولات شخصیت های کارتونی بن تن تنها به ساخت ساعت های بن تن محدود نمی شود بلکه می توانید تصویر این شخصیت کارتونی معروف را بر روی ابزار، کیف، کفش و لباس کودکان مشاهده کنید. برای این کار کافیست دکمه ساعت روی پروژکتور را فشار دهید تا تصویر بن تن را روی دیوار ببینید.

اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال عصر امروز جمعه با دکتر سید حمید سجادی در محل این وزارتخانه دیدار و گفتوگو کردند. پس از سفارش این ساعت بلافاصله به محل درخواستی برای شما فرستاده می شود. سایز کوچک و متوسط برای کودکان مناسب است شما با توجه به سایز کودک خود می توانید این لباس را سفارش دهید. خوشبختانه طرح هایی که برای ساخت ساعت های کودک از سوی شرکت های سازنده انتخاب شده است برای تمام کودکان محبوب هستند. ساعت واقعی بن تن دارای دکمهای است که با فشردن آن توسط کودک و تنظیم یکی از ۴ کاراکتر موجود بر روی ساعت چراغی سبز رنگ بر روی کاراکتر تابیده میشود و تصویری بهصورت پروژکتوری بر روی دیوار تابیده میشود که در نوع خود بسیار خاص و کمنظیر است و این ویژگی در عصر جدید که عصر تکنولوژی است برای کودکانی که پیوسته علاقهمند به وسایل پیشرفته میباشند مناسب میباشد. دکتر سرکه وت نجفی اظهار داشت: یکی از رسالت های شبکه شهرهای خلاق یونسکو ایجاد و برگزاری رویدادهای مشترک و انتقال داشته ها در حوزه های مختلف در بین این شهرها است که باعث به وجود آمدن دیپلماسی فرهنگی خواهد شد. حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی ابتدا سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گزارشی از برنامههای خود به نمایندگان ارائه کرد، مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی ایجاد امنیت غذایی و حرکت به سمت اقتدار غذایی به واسطه فعالیت شرکتهای دانش بنیان و تقویت ظرفیتهای علمی کشور می باشد.

قیمت های پائین لزوماً نشان دهنده انصاف فروشنده نیست; هنگام خرید اسباب بازی مدل بن تن اجناس بی کیفیتی هم با قیمت های ارزان ارائه می شود. بی غیرتی تماشاچیان ! وی با بیان اینکه امام زمان (عج) متعلق به کل آحاد مسلمین است، گفت: امام عصر نماد وحدت مسلمین است و نباید اجازه دهیم بین مسلمین تفرقه ایجاد شود. از اینکه هر یک در یک عصر طلایی دراماتیک زیست کردهاند و امروز آن عصر دلانگیز به غروب حزنانگیز بدل شده است. همانند عصر طلایی تئاتر جنگ در دهه هفتاد که محصولش میل مخاطب به دیدن رزمندگان دراماتیک روی صحنه نمایش بود. وی با بیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ ایثار در جامعه بیش از قبل توسط تمامی نهادهای فرهنگی و رسانهها به جد اقدام مناسب صورت گیرد، ادامه داد: رزمندگان اسلام با ایثار جان و روحیه گذشت، فداکاری و مقاومت برای کشور عزت و برای دشمنان ذلت خلق کردند. مجید میکاییلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره بین المللی عصرانتظار با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و ادبی به میزبانی کانونهای بسیج هنرمندان سراسر استان فارس در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار میشود، اظهار کرد: در این جشنواره زمینه گفتگو و ارتباط فرهنگی فرا ملی هنرمندان با کشورهای اسلامی فراهم میشود.

این اثر با ۱۶ موضوع از موضوعهای مهم مهدوی نگارگری و خطاطی شده است، اشعار ۱۲ شاعر مهدوی، ۱۱۰ لقب از القاب امام زمان(عج)، ۱۴ آیه از آیات مهدوی و ۴۰ روایت از معصومین(ع) توسط هنرمندان نگارگر در کتیبه «قدرت اسلام» به تصویر کشیده شده است. کتیبه «قدرت اسلام» اثری هنری است که به زبان آیات قرآن، اشعار و احادیث به معرفی حضرت ولی عصر(عج) و موضوع مهدویت میپردازد. خبرگزاری میزان -طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، آیین رونمایی از کتیبه «قدرت اسلام» در ایوان انتظار برگزار شد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود متوسل عصر شنبه در مراسم رونمایی از کتیبه قدرت اسلام که به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در مجموعه ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولیعصر برگزار شد، افزود: خیابان ولیعصر تهران باید در قالب های تصویری، خطاطی و سایر هنرهای سمعی و بصری، میعادگاه عاشقان امام عصر (عج) شود و به عنوان یک الگو به سایر نقاط کشور توسعه پیدا کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجتالاسلام محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در این مراسم عنوان کرد: خیابان، ولی عصر (عج) تهران باید در قالبهای تصویری، خطاطی و سایر هنرهای سمعی و بصری، میعادگاه عاشقان امام عصر (عج) شود و بهعنوان یک الگو به سایر نقاط کشور توسعه پیدا کند.

مدیر مؤسسه فرهنگی موعود (عج) درباره فلسفه وقف آن مؤسسه به نام امام عصر (عج) سخن گفت. اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای گذشته مؤسسه فرهنگی هنری موعود به صورت رسمی تمام داراییهای آن مؤسسه را به نام امام عصر (عج) وقف کرد. بن تن (به انگلیسی: Ben 10) یک مجموعه تلویزیونی است که در این انیمیشن پسری به نام بن است که یک ساعت فضایی به اسم امنیتریکس پیدا میکند که قادر است وی را به هیولا های گوناگونی تبدیل کند. در فیلم سینمایی بن تن هجوم بیگانگان، بن تن برخلاف دستور پدربزرگ خود با دختر یکی از دشمنان قدیمی همکاری میکند تا از یک هجوم همهجانبه بیگانگان و موجودات فضایی به زمین جلوگیری کند. نحوه کار: با قرار دادن هر یک از این شخصیت های فضایی بر روی مرکز ساعت و فشردن دکمه مربوطه نور سبز رنگی از داخل ساعت به شخصیت کارتونی مذکور تابیده شده و هاله ای اطراف آن را فرا می گیرد . ممکن است بسیاری از پدر و مادر ها تصور کنند که این ساعت ها فقط مخصوص به پسر ها می باشد و این محصول در حقیقت برای پسر ها طراحی شده است ولی این تصور کاملا غلط است، ساعت بن تن جادویی هم در انواع دخترانه و هم در انواع پسرانه برای هر دو جنسیت طراحی شده است و هر دو نوع از این ساعت ها در بازار موجود می باشد و به فروش می رسد؛ به همین جهت شما می توانید انواع ساعت بن تن دخترانه و ساعت بن تن پسرانه را در بازار از نزدیک مشاهده کنید و در این صورت متوجه تفاوت طراحی در این دو نوع ساعت بن تن قهرمان خواهید شد.

چه چیزی بن تن را تبدیل به قهرمان می کند؟ ساعت بن تن واقعی از جمله اسباب بازی های پر طرفدار در ایران و جهان که نماد بن تن قهرمان کارتونی می باشد. بن تن و گوئن موفق می شوند که بیگانگان شرور و تانک رباتیک را که علت حمله آنها هنوز نامشخص است ، شکست دهند اما استفاده از طلسم تخریب باعث اختلال در عملکرد آمنیتریکس شده و این دستگاه مدرن و پیشرفته به درستی کار نمی کند. مامان ویریدل از این بچه ها یکی داشت اما به کمک یک دستگاه و اب زمین ساحب یک المه بچه شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام علیرضا شهریاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم از برگزاری ۸ رویداد فرهنگی در ایام محرم برای دانشجویان جهرمی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) احیا و برپایی مسئله امر به معروف و نهی از منکراست و همچنین اهتمام شیعیان در اقامه یکی از مهمترین مظاهر شعائر دینی از ضروریات است سعی داریم با همکاری دانشجویان با برگزاری برنامههای فرهنگی سنت امر به معروف و نهی از منکر احیا کنیم. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بنیاد مهدویت کهگیلویه وبویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و میثاق دوباره با آن حضرت جشن بزرگی در تاریخ شنبه نهم ربیع الاول مصادف با بیست و چهارم مهرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ با تجمع در جوار مرقد مطهر امامزاده عبدالله (س) و سپس حرکت از مسیر خیابان جمهوری اسلامی- میدان امام حسین(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج و با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

افزایش قیمت ارز در هفتههای اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافیها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هماکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان، یورو ۲۹ هزار تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۶۰ تومان اعلام شده است.البته درحالی که قیمت ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و وارد کانال جدید قیمتی شده است، صرافیهای بانکی قیمت خرید و فروش ارز را بدون تغییر اعلام میکنند؛ دلار در این صرافیها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته میشود.صرافیهای بانکها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمتهای پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کردهاند. طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافیهای بانکها با ثبات نسبت به قیمتهای پایانی روزکاری قبل ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافیها ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر جهاد کشاورزی و بررسی های برنامه های وی در این جلسه خبر داد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های آقایان اصغر ملکیان، احمد مددی و پرویز مظلومی اظهار امیدواری کرد، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بتوانند شرایط مطلوبی را برای این باشگاه پرطرفدار فراهم آورند. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه هیات وزیران بعداز ظهر روز یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه “عابدین خرم ” به عنوان استاندار منتخب آذربایجان شرقی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفت. پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

استادیار پژوهشکده باستانشناسی با بیان اینکه این تپه از یک سو در نزدیکی رودخانه زاب کوچک و از سوی دیگر در میان ارتفاعات و جنگلهای سردشت و در موقعیتی کاملا کوهستانی قرار گرفته تصریح کرد: تپه بروه متعلق به اوایل هزاره سوم قبل از میلاد، عصر مفرغ قدیم (حسنلوی VII) و ساکنان بومی منطقه است، مکانی که اقوام مهاجر تازه وارد کورا-ارس به منطقه راه نیافته اند. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.