املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان | amosarchitecture

فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند. این ساختمان همچنین دارای سیستم ذخیره و برداشت آب باران و سیستم زهکشی طبیعی می باشد. این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است.

پیشنهادهایی طلایی برای بازسازی ساختمان اداری!

مجله خبری معماری و ساختمان آموس مرکز LKKER Jingdezhen به گونه ای است که جریان آبی نیز از داخل آن عبور می‌کند. در طراحی این بنا هدف آن بوده است که طبیعت اطراف بنا الهام بخش طراحان مشغول به کار در این فضا شود و در عین حال ارتباط عمیقی بین این محیط طبیعی و هنر سرامیک ایجاد گردد. برای رسیدن به این هدف، راهکار ارائه شده طراحی حجمی مانند نوعی از کوره های پخت سرامیک بوده است که جریان آب طبیعی درون سایت را احاطه می کند. برای آشنایی بیشتر با جزییات این پروژه به مطلبطراحی دفتر اداری مدرن، خلاقیت و انرژی در دفتر مرکزی پتروشیمی رازیسری بزنید. استفاده درست از نوع چیدمان ، رنگ ها و اشکال در محیط کار فرهنگ مورد نظر مدیریت مجموعه را بیان می کند و آنرا به کارکنان القا می نماید ، همچنین چینش و استفاده از عناصر درست در شکوفایی خلاقیت کارمندان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

  • در عوض زمانی که به لحاظ فکری و فیزیکی از چنین فضایی فرار می کنید، قادر خواهید بود که افکار و فرضیات خود را بهتر تحلیل کرده و به چالش بکشید.
  • همیشه اینطور نبوده که برای بازسازی به اخذ مجوز نیاز داشته باشید.
  • این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد.
  • ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است.
  • توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد.
  • در طراحی ساختمان های اداری از دو سیستم باز و بسته استفاده می شود.
البته قبل از انجام این کار باید حتما با مشاوره و کارشناس صحبت کنید. با این حال ممکن است که این کار با اهداف مختلفی صورت گیرد؛ اما می تواند منجر به تغییر دکوراسیون ساختمان مسکونی یا اداری شود. از طرف دیگر با بازسازی خانه، می توان فضای آن سازه را هم افزایش داد. همچنین مصرف انرژی هم کاهش خواهد یافت و استاندارد های فنی آن نیز بیشتر می شود.

فضاهای داخلی بسته و نیمه باز ساختمان نیز به گونه ای طراحی شده اند که مرز بین داخل و خارج را کمرنگ کنند و برداشت های مختلفی را در طول شبانه روز ایجاد کنند. فضاهای کاری موجود در ساختمان از دفترهای باز و نیمه باز تشکیل شده است که از مرزهای سبز برای تعریف و تفکیک آنها استفاده شده است. این ساختمان اداری و تجاری از نظر عملکرد مکانی در چارچوب یکی از خیابانهای اصلی تهران شکل گرفته است.

http://barbarietehran.ir

علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است. در این فضاها میزها و فضاهایی نیز برای استفاده کنندگان از کتابها و منابع و هم چنین کارکنان کتابخانه بایستی در نظر گرفته شود. نیاز به ساختمان هایی دارند که امکان تغییر در تعداد کارکنان و انجام وظایف را به وجود آورد و بخش های ساختمانی برای عملکردهای متفاوت پاسخگو باشد.

نکات طراحی ساختمان اداری