معرفی بهترین سرویسهای طراحی و ساخت لوگو رایگان

برای اینکه قادر باشید تا به طراحی لوگو بپردازید لازم است تا با مراحل آموزش طراحی لوگو نوشتاری آشنایی کسب کنید. برای اینکه هر کسب و کاری بهتر دیده شود لازم است نظر مخاطب را به خود جلب کند. هر یک از رنگ ها سبب القای پیام خاصی به مخاطب می شوند: رنگ زرد به مفهوم هوش، دوستی و محتاط بودن است، در حالی که سبز زندگی و تحرک و پویایی و نیز سرمایه را نشان می دهد و قرمز از عشق و خطر کردن و قدرت و حس می گوید. آبی سمبل صلح و آرامش، صادق بودن، امن بودن و حتی دید مثبت و اعتماد به نفس است در حال که بنفش نشان دهنده ی زیبایی، نوآوری، وفادار بودن و دانایی است.

بنابراین از ترکیب رنگهایی استفاده کنید که میتوانند احساساتی را که میخواهید، برانگیزند. به عنوان مثال، وقتی رنگ قرمز می بینیم، احساساتی از پرخاشگری، عشق، انرژی و اشتیاق در ما به وجود می آورد. تغییرات بصری و لوگویی آدیدایس همواره وجود داشته و در زیر تصویر آن را می بینید، اما به وضوح حفظ این سه خط را می توانید در همه ی طراحی ها به شکل های مختلف مشاهده کنید. ◄ مشورت گرفتن از مشتریان: برخی کسب و کارهای بزرگ مانند شرکت های بی ام دبلیو یا فولکس واگن و غیره هنگامی که قصد طراحی لوگو تجاری خود یا تغییر آن را دارند از مشتریان خود نیز کمک می گیرند. نشان تجاری باید به ساده ترین حالت طراحی شودهمانطور که قبلا نیز گفتیم لوگوی شما باید به ساده ترین شکل طراحی شود. حال این سوال پیش می آید که طریقه طراحی لوگو به چه صورت است؟ برای آموزش طراحی لوگو حرفه ای 5 گام اصلی وجود دارند که اگر طبق آنها پیش برویم در نهایت لوگویی موفق خواهیم داشت.

نمونه بسته بندی

این بسته بندی به نوعی بسیار شکیل است. حلقه ها پیوند داشتن و رابطه های همیشگی را به نمایش میگذارند و خط صاف بیانگر قدرت و کارا بودن است. سفید بی آلایش بودن و خوبی و پاک بودن و سادگی را نشان میدهد و رنگ خاکستری عموما بیانگر محکم بودن، ایمنی داشتن و محترم شمردن است. با توجه به اینکه طراحی لوگو فیلم می تواند از نوع تصویری، تایپوگرافی و یا ترکیبی از آن ها باشد، دست طراحان لوگو برای خلق یک آرم تجاری به یاد ماندنی کاملا باز است. در ادامه به تعدادی از پرتکرارترین سوال های کاربران در زمینه طراحی لوگو تجاری پاسخ داده شده است. به همین علت لزوم طراحی لوگو نوشتاری و تصویری یا هر نوع لوگوی دیگری به شدت احساس می شود. همانطور که بالاتر گفته شد طراحی لوگو نوشتاری و بطور کلی هر نوع لوگویی شامل 3 مرحله است که عبارت هستند از: فراهم کردن پیش درآمدهای طراحی الگو نوشتاری، ادراک و فهمیدن و سپس برگزیدن فاکتورهای مناسب برای طراحی آرم نوشتاری و مرحله ی عملی طراحی لوگو نوشتاری.

هرقدر زمینه ی لوگوی شما ساده تر و به دور از پیچیدگی و شلوغی باشد قادر است پیام کسب و کار شما را بهتر به مخاطب منتقل کند. لوگو برای هر برند مانند عکس پروفایل برای هر فرد است، سبب جذب شدن سایر افراد شده و باعث تمایل آنها به آشنایی با آن برند یا کسب و کار می شود. این امر اصلا امکان پذیر نیست به این خاطر که لوگو یا آرم بسیار مهم بوده و نقشی که بر دیدگاه مردم در رابطه با محصول یا کسب و کار یا حتی شخص موردنظر دارد بسیار حیاتی و انکار ناپذیر است. 2.پیدا کردن مواردی الهام بخش از دل این هویت برای طراحی لوگو: شاید این بخش را بتونا یکی از دشواری های کار طراحی در نظر گرفت. ادوبی ایلاستریتور Adobe Illustrator را شاید بتوان به عنوان بهترین نرم افزار طراحی لوگو معرفی کرد.

امروزه بهترین مداد طراحی که طراحان حرفه ­ای لوگو آن را پیشنهاد می­دهند مداد اتود (مداد نوکی) STAEDTLER MARS TECHNICO 2MM است. فونت های مختلفی برای طراحی لوگو هستند که عبارتند از: فونت های سریف، فونت های سنس، فونت های دست نویس و فونت های نمایشی. یکی از بهترین روش ها برای این کار این است که فونت های متفاوت را در سایر وسیله های مدیا و تبلیغی مانند کارت های ویزیت یا تابلوهای تبلیغی استفاده کنید و اثر آن را ببینید. استفاده از فونت مناسب: یکی از مهم ترین اصول در طراحی لوگو تجاری انتخاب فونت درست است. روانشناسی و یا اصول ترکیب رنگ را در لوگوی خود رعایت کنید. این 4 گام عبارت هستند از: برگزیدن سبک لوگو، گزینش نوع لوگو، گزینش رنگ ها و ترکیب آنها باهم و در نهایت برگزیدن سبک نوشتاری.

نمونه طراحی بسته بندی پارچه

در بخش نخست یعنی هویت برند لازم است ابتدا به سوال هایی در مورد کسب و کارمان پاسخ دهیم تا به کمک آنها قادر باشیم تا هویت برندمان را تعریف کنیم. قرار دادن نشانه برای مشخص کردن محل باز شدن بعضی محصولات بسیار کاربردی است. طراحی گرافیکی بسته های محصولات بی شک یکی از مهم ترین و مشکل ترین گرایش های گرافیک به شمار می آید و دلیلش هم کاملا مشخص است. با گذشت زمان تغییرات جزئی برای ایجاد تنوع در طراحی بسته بندی های خود ایجاد کنید.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

پس از ساخت لوگو می­توانید لوگو خود را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. این نرم افزاربا یک صفحهی سفید شروع میشود و کاربر میتواند قالب اولیهی لوگو را از بین بیش از هزار قالب اولیه انتخاب کند. حامل های بسته های کوچک معمولاً دارای قالب های خاص خود هستند. لوگوهای دارای نشان طلسم، قطعاً سبک بازی دارند، اما اگر سبک برند شما این نیست و به هرحال میتواند نام تجاری شما را مشخص کند میتوانید از آن استفاده کنید. نکته ی دیگر در طراحی لوگو تجاری این است که رنگی که برای لوگوی خود انتخاب می کنید باید روی زمینه ی سیاه و یا سفید هم به خوبی تناسب داشته باشد تا برای استفاده در تبلیغات مشکلی به وجود نیاید. جذابیت زیباییشناختی محصول شما کلید حضور قوی در قفسه است و به خرید محصول شما کمک میکند تا مزیت رقابتی را ،که نسبت به طراحی لیبل و یا طراحی بستهبندی دیگران نمیتوان نادیده گرفت، به دست آورد.

نمونه طراحی لوگو حرفه‌ای

البته محصولی که در ویترین و یا قفسه ی یک فروشگاه چیده می شود نیز باید به اندازه ی کافی توانایی رقابت با محصولات رقیب خود را داشته باشد. با یادگیری فتوشاپ، این توانایی خواهید داشت تا دیگر کارهای گرافیکی را نیز به راحتی و با کیفیت مطلوب انجام دهید. که آن را از سایر معدود دوره های موجود در این زمینه نیز متمایز میکند. در صورتی که نیاز به دیدن ویدئوها و یادگیری این برنامه بسیار مهم و کاربردی در زمینه آموزش طراحی لوگو را داشتید، بهتر است به ویدئوهای آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور در سایت لوگونومی برای شما عزیزان قرار گرفته است، مراجعه کنید تا بتوانید هرچه بهتر و بیشتر با جزئیات این برنامه کاربردی آشنا شوید و لوگوهای خلاقانه و بسیار مناسبی را خلق کنید.

آیا تا کنون کسب و کار یا شرکت یا برندی را دیده اید که از هیچ آرم یا نشانه ای برای محصولات خود استفاده نکند؟ 1.شرح هویت کسب و کار یا برند: باید در مورد برند خودتان اطلاعات جامعی مبنی بر اینکه هویت آن چیست؟ ◄ بهره گیری از زمینه ی ساده: عموما در طراحی لوگوها سعی بر این است که از تعداد رنگ کمتری استفاده شود. سپس باید در مورد نسبت طلایی و نقش آن در طراحی لوگو بدانید و در نهایت نیز یک نرم افزار مانند فتوشاپ را برای طراحی و پیاده سازی لوگوی خود انتخاب کنید. گزینه خوبی برای تولید لوگو میباشد، اما اجازه دانلود فایل را نمیدهد.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

این 3 مرحله عبارت هستند از: مرحله ی نخست فراهم کردن پیش درآمدهای طراحی لوگو نوشتاری، مرحله ی دوم ادراک و فهمیدن و سپس برگزیدن فاکتورهای مناسب برای طراحی آرم نوشتاری و در نهایت مرحله ی سوم و آخر مرحله ی عملی طراحی لوگو نوشتاری. در ادامه به بررسی این 5 گام اصلی از طریقه طراحی لوگو خواهیم پرداخت. اگر به این دست مطالب علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم مطالبی که در ادامه آورده می شوند را از دست ندهید.

برای طراحی بسته بندی زعفران، یک طراح باید اطلاعاتی در زمینه فرهنگ و سلیقه مصرف کنندگانی که در کشورهای مختلف زندگی می کنند به دست آورد. 3- بسته بندی های پیچیده روش باز کردن یک بسته باید از ظاهر آن قابل درک باشد. طراحی یک بسته بندی جذاب که قابل بازیافت باشد و در خدمت محیط زیست، مسلما فروش محصول شما را دوبرابر خواهد کرد. انتخاب شکل های مورد استفاده در لوگو: هر شکلی که در لوگو استفاده شود دارای مفهوم خاص خودش است، این موضوع خصوصا در طراحی لوگو تجاری اهمیت بیشتری پیدا می کند. برخی نکته ها هستند که برای طراحی لوگو تجاری بسیار حائز اهمیت می باشند. معمولا در این نوع لوگو ها بخش نوشتاری در زیر بخش گرافیکی طراحی می شود. اگر علاقه مند به داستان لوگو شرکت های بزرگ هستید وبلاگ logo design love یکی از بهترین مکان ها برای شماست.در این وبلاگ میتوانید بررسی کنید که چگونه بعضی از برند های بزرگ دنیا به وجود آمده اند و چه عوملی باعث موفقیت و ماندگاری آرم های آن ها شده.

برای اینکه بتوانیم طریقه طراحی لوگو به صورتی موفقیت آمیز را پیاده سازی کنیم لازم است 5 گام اصلی را رعایت کنیم. سپس این 4 گام را به صورتی متناسب باهم ترکیب کرده و در لوگوی خود بکار برید. چه ترکیب رنگ هایی را مدنظر دارید؟ شما می توانید از ترکیب رنگ ها هم استفاده کنید اما به چرخه ی رنگ ها حتما توجه کنید تا رنگ های متناسب را برگزینید. اما برخی از محصولات برای ایجاد ظاهری جذاب و منحصر به فرد از بستهبندیهایی با شکلهای متفاوت نظیر مخروط استفاده میکنند.

چند نمونه طراحی لوگو اگر بگوییم لوگوها به میزان ارزش تجاری شان به شخصیت افراد شکل می دهند، چندان گزاف نگفته ایم، چرا که به ندرت می توان فردی را دید که تمایل به استفاده از محصولی بی نام و نشان را داشته باشد.لذا بیشتر افراد به دنبال استفاده از محصولاتی هستند که ارزش نام تجاری و لوگوی آنها برای همگان شناخته شده باشد. به عنوان شرکت ایکس برای چه باورها یا ارزش هایی اهمیت قائل هستیم؟ روند تولید لوگو به این گونه است که نام شرکت و تجارت خود را وارد میکنید و بلافاصله نمونههای از لوگو به شما ارائه میشود. اندازه برند و شعار تبلیغاتی خیلی مهم است. به هر فروشگاهی که بروید و قفسه هایی را مشاهده کنید که روی آنها محصولات مشابه از برند های مختلف قرار گرفته است.

نمونه طراحی لوگو

برای شروع طراحی لوگو، می توانید با طراحان ارتباط برقرار کرده، ایده های منحصربفرد زیادی را برای کسب و کار خود دریافت نموده و در نهایت یکی از آنها را خریداری کنید. برای شرکت های کوچک و برندهایی که تازه شروع به کار کرده اند بهترین انتخاب برای طراحی لوگو، لوگوهای ترکیبی هستند چون که در این دسته از لوگوها نام کسب و کار به همراه نماد یا تصویر آن آورده می شود که کمک می کند لوگو در ذهن مخاطب ماندگارتر شود. انتخاب یک لوگوی مناسب را می توان یک از مهم ترین اصل ها در راه اندازی یک کسب و کار دانست. همچنین طراحانی که برای یک برند باید بسته بندی حبوبات مختلف ارائه می کنند نیازی به صرف وقت بسیار نداشته تا رنگ متناسب را امنتخاب نمایند، رنگ محتویات هر بسته کمک شایانی رد ترکیب رنگ ها می کند.

نمونه طراحی لوگو نوشتاری

شما می توانید در دوره های آموزش طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ شرکت کنید و به کمک این نرم افزار لوگو طراحی کنید. دز ادامه ی این مطلب قصد داریم به طراحی لوگو نوشتاری پرداخته و نیز مختصری در مورد آموزش طراحی لوگو نوشتاری و همچنین آموزش طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ بپردازیم. مراحل آموزش طراحی لوگو چگونه است؟ پس از پاسخ به این سوال ها به بخش دوم طراحی لوگو نوشتاری یعنی ایده پردازی میرسیم. از لوگو اختصاصی کسب وکار خود می توانید در تیزر معرفی برند خود استفاده کنید. نرم افزارهای اندرویدی متنوعی برای طراحی لوگو در پلی مارکت ها موجود است که هر کدام از آنها ویژگی منحصر به فرد و مزایای خاص خودش را دارد و فقط با امتحان کردن تک تک آنها می توانید در نهایت بهترین نرم افزار را نمونه طراحی بسته بندی انتخاب کنید.