معماران LMN ساختمان اجلاس مرکز کنوانسیون سیاتل را تکمیل کردند

ساختمان 1.5 میلیون فوت مربعی و 2 میلیارد دلاری سامیت که مرکز کنوانسیون سیاتل اضافه شده است، چهار بلوک شهری را در قلب هسته شهری سیاتل اشغال می کند.

این مرکز همچنین شامل دو برج توسعه مشترک با کاربری مختلط، یک برج اداری 540000 متر مربعی در حال ساخت، یک برج مسکونی تقریباً 400 واحدی (در برنامه‌های آینده)، 36000 متر مربع فضاهای خرده‌فروشی توزیع شده در اطراف نماهای خیابان و 16000 فوت مربع فضای عمومی است. فضای باز

این مکان به گونه‌ای طراحی شده است که نمادی معاصر برای آینده نشست‌ها و رویدادهای شهری باشد، در مورد چگونگی تعامل مردم در دنیای امروز و ایجاد فضایی که مردم بتوانند فرهنگ هسته شهری متمایز سیاتل را تجربه کنند.»

فضاهای رویداد به صورت عمودی روی هم چیده شده اند تا با فضای نسبتاً فشرده شهری ادغام شوند و آن را در فاصله چند قدمی هتل ها، فضاهای خرده فروشی و بازار Pike Place قرار دهند.

هر دو برج بر فراز سکوهایی با کاربری‌های خرده‌فروشی در سطح خیابان و در معرض دید عموم قرار دارند که در بالای اسکله‌های بارگیری پایین‌تر مرکز همایش قرار دارند.



منبع

این پروژه که در تقاطع بین بسیاری از متراکم‌ترین محله‌های سیاتل قرار دارد و چهار تا از برجسته‌ترین راهروهای خیابانی آن را قاب‌بندی می‌کند، لحظه‌ای متحول کننده در تاریخ مرکز شهر سیاتل است.

لئوناردو دا کوستا، مدیر معماران LMN، اظهار داشت: «تقاضا برای تراکم بیشتر و ساختمان‌های بلندتر و کارآمدتر، در مراکز شهری در سراسر جهان اثر گذاشته است. با معماری خیره‌کننده و سطوح متعدد، اجلاس مرکز کنوانسیون سیاتل حسی از هیجان و نوآوری را ارائه می‌دهد که افق سیاتل را زنده می‌کند.

این پروژه نشان دهنده تغییر قابل توجهی در مدل صنعت رویدادها است. از یک رویداد بزرگ یا کنفرانس گرفته تا چندین جلسه کوچکتر به طور همزمان، انواع جلسات، رویدادها و فضاهای عمومی به هم متصل و یکپارچه هستند و محیط های متنوعی را ارائه می دهند – رسمی و غیر رسمی، آرام و متحرک، برنامه ریزی شده و خودجوش.